Tuesday, November 9, 2010

I've had It

Akhirnya aku meletup hari ni...some people can be real b****h...bila ada menda yang tak puas hati mengamuk, bila nak marah sound orang macam org giler...tak pandai nak jaga perasaan orang lain...mentang2lah kita ni bukan jenis yg suka membalas kata2 orang senang jer orang nak buli kita tapi kali ni memang tak tahan...

Kisahnya aku baru masuk balik keja minggu ni pastu kena sound sebab keja tak beres katanya...well hello, aku tak datang keja seminggu ada sebab, bukan saja2...yelah menda tak kena kat ko...bukan mak ko yang meninggal senanglah ko nak melenting mengamuk macam orang giler...minggu sebelum tu pun aku on off keja sebab arwah mak aku nazak apa ko ni tak faham ke...boss tak bising pun ko tu apa hal...hari ni dia buat lagi and suddenly I had it...aku menjawab and berlakulah perang dunia ketiga but aku lari tempat lain lepas menjawab tu...aku ni penakut sebenarnya dan bukan jenis yang bising2...dia ikut aku sebab terkejut kot aku menjawab...selama ini aku mengalah je...pastu aku pegi sembunyi tempat lain boleh gitew...then aku ciaooo...dengarnya dia dah pengsan2 tadi...wahhh cover baekkkk gitu...at least orang tak sanggup nak marahkan dia kan...sib baik aku ada course for 3 days starting from tomorrow...takde mood aku nak tengok muka dia tu...

So that's it...the day I finally mengamuk pegi layan orang tak betul aku pun jadi tak betul...adehhhhh

2 comments:

sweetyaya@sweetrussyaya said...

hmmm... ada gak org yg jenis x de perasaan mcm tu. Tak faham yg ko tgh sedih & ada hal kematian camtu. Setahun 2 pun belum tentu hilang rasa sedih tu...apalagi baru seminggu.Sabar je la... nasib baik ada blog nie kan lake... leh jd tempat luah perasaan.

ina said...

u go girl!
kena berani dengan org camtu..
nanti senang2 je meka pijak kepala kite weh..