Tuesday, December 30, 2008

Koser




Where was I? heheh...entry sebelum nih terbantut sebab ada rombongan lain pulak sampai kat rumah...rupanya perkataan rombongan tu telah menkonfiuskan peminat2 mak kat sini...korangs...rombongan tuh bukan rombongan meminang....tapi kalu rombongan meminang best gak kannn..heheh...eh sat nak garu belakang nih..gatal pulak uols...rombongan tu ialah rombongan family adik beradik mak yang balik kampung bercuti ler...hishhh..korang nihhh...

Actually I'm not in the best of mood right now...naper ler aku ni sekarang ni emo sangat ek...susah ler kalu asyik down macam ni...susah jiwa raga dan batiiiiin nih...koser nak layan feeling2 nih...nampak gayanya antara azam tahun baru aku nih termasuk ler mengawal perasaan yang selalu mendung kelabu nih...eh ada ke azam macam tuh...

So tadi aku jumpa ler kenalan dan rakan taulan yang baru...dan seperti biasa lidah ku kelu untuk berkata...tadi masa ada makan2 pun kalu ikutkan hati aku nak ciao jer tapi aku paksakan diri aku untuk mingle2 ngan 2-3 orang kat situ...aku dapat bayangkan muka aku yang senyum paksa tuh...heheh...

Salah satu sebab yang membuatkan aku macam malas nak mingle nih sebab semua orang duk sibuk tanya kenapa aku tak kawin2 lagi...mencikkkk...apa...korang ingat aku nih alien from outer space ke...mak manusia biasa yang ada perasaan tau...siap ada sorang minah nih cakap kat aku takpe maybe jodoh aku kat tempat baru tu tapi kat situ kebanyakan staf laki dah kawin...WTF...apa ko ingat mak nak cari mangsa kat situ ke...nyahhhh...mak mintak tukar bukan sebab nak cari jodoh ler weiiii...sentap nihhhh...sentappppp makkkkk...muahahaha...

Tak tau ler besok macam mana...kena berlakon lagi ler jawabnya...biasa ler kannn...tempat baru...ai slalu kagum dengan orang yang cepat mesra dengan sesiapa saja nih...macam mana ek korang buat...how I wish I'm like that...tapi macam kata salah sorang pengunjung blog mak nih...curio nama dia...saper ntah dia nih...nama meletops...heheh...jangan mesra sangat...nanti kena buli...a'ah kan curio...betul tuh...kalu buat mesra sangat kan nanti orang pandang semacam pulak...pehal minah nih...psiko ke...

Pastu tadi ada sorang minah nih siap komen kasut yg mak pakai tadi...my brand new wedges...sib baik mak tak pelangkung dia dengan wedges tuh...komen pasal handbag mak lah...aku buat muka seposen jer walaupun dalam hati aku nak gelak jer tadi...hiks...

So terima jelah...actually ai tak kisah sangat pun sebab baru first day...lepas ni sure ok...walaupun ai akan mengambil masa berbulan2 untuk mesra dengan dorang...bila dah mesra pulak terus jadi over...heheh..

Eh dah banyak dah merapu meraban nih...So soalannya di sini berapakah kata ganti nama diri yang digunakan dalam entry ini untuk menggambarkan diri penulis? Muahaha...apa nih...kejap aku, kejap ai, kejap mak...koserrrrrrrrrrrrrr...

No comments: