Monday, May 24, 2010

Of Continuing With This Blog

Feeling so blue lately...what with all my cats suffering from a virus of some sort...yes, in my later years I'm turning into a crazy cat lady..lol..and last week I was so drained of energy and strength and really had to force myself to act like everything is alright...

*am watching AF8 finale (which seemed to be on repeats 24/7 on @15...lol...) while writing this. The winner, Shahir, although seemed to lack something while performing, has the wow factor, I guess...gosh I'm so late into the game...but he certainly deserves this win.

I know that by now this blog won't have any readers left and I'm not blaming anyone. This has been a tough year for me so far, personal wise, and I only want to keep my cool and my sanity through this difficult time...I can be quite emotional, sometimes...lol...

I'm thinking of creating a new blog for a new me but decided to just continue with this blog...*eiiii si adlin ramli ni is so irritating...oppps sorry...heheh

Eh got to stop to do some errands...

5 comments:

ina said...

teruskan menulis lake..kadang- kadang tekanan kita boleh kurang sikit dengan menulis ni..

I am still your fan and friend nyahh :)

p/s:tak sangke nyah suke gak kat shahir tu..hehe..

sweetyaya@sweetrussyaya said...

betul tu qis...kita masih jer nak baca tulisan si lake nie. Tuan rumah jer yg x ingat rumah.

hmm..qis gan lake pun suke gan si shahir ke? Hmm...kebetulan kg die bersebelah bdr jer gan tmpt aku duduk..jd ramai yg bercerita psl die. Aku tau la jugak & tumpang dgr. Die ada keistimewaan die sendiri & layak jd jore. Rezeki die kan.

lake said...

Hi Qis laling...tenkiu...tak sangka ada lagi pembaca blog yg nan ado nih...yeah lah, menulis ni kekadang boleh hilangkan tensen...a'ah suka gak shahir...kira dlm ramai2 tu plg suka mamat nilah. tu pun dah dkt2 nak abeh baru amek pot psl af8. sib baik, kan kalu terpikat awal2 lagi jadi parah mcm zaman R bukan nama sebenar tuhhhh....ekeke

lake said...

Gugurllllllll...korang nih memang sporting gilerlah...sori yer ai jarang singgah blog korang...erkkk jarang ke memang tak singgah pun...ekekeke...jgn kecik ati. blog sendiri pun ai tak jenguk lagi ler blog org...

ooohhh so ko ni kira jiran sebelah menyebelah mamat nih ek...jomlah citer kat ai...nak pasang tinga nih...heheh...nanti raya kemsalam kat dia ekkkkk...muahaha

sweetyaya@sweetrussyaya said...

haha lake.... dun wori... lebih kurang jer kite nie....

weh...nasib baik byk tau minat time hujung2..selamat duit ko..hehe...erk...ko nak suruh aku jd posmen ke? Tak koser tau...muahahaha

p/s: terus menulis lake jgn berhenti