Monday, November 10, 2008

Gambo

Lamanyer tak post aper2..tapi still malas gak..heheh..oleh sebab penyakit malas yg menimpa nih aku tepek gambo2 dlm collection aku jelah ekk..




takde keja..amek gambo dlm keta..spotlight tuh sbb ada funfair kat depan tuh..aku bole stop depan balai polis tuh amek gambo nih..giler takde keja..dekat sangat ngan umah aku nih..





mat saleh sesat maner pulak nihhhh..heheh..





eh..abang nih kacau ler..eh camner bendera pas boleh ada kat atas tuh..lusuh pulak tuh..muahaha..





comelnyer anak jiran aku nih..





nasi dagang jiran aku bagi..





nasi..





acar timun..or korang panggil jelatah kan..




gulai ikan aya a.k.a ikan tongkol..kita punya nasi dagang tak sama ngan nasi dagang kelantan okke..





eh camner boleh terselit kuih raya yg paling laku arituh..muahaha..mama carrey..sekejap jer dah abeh..tak sampai sehari..ni tempah ngan member..ahkak dia wat sendiri..tak tau ler best ke tak..aku bab2 kuih raya nih kureng sket ler..

No comments: