Monday, November 3, 2008

A Trip to Remember

Muahaha..over takkk title tuhh..over kannnn..

Lama betul kan aku tak hapdet blog nih..mula2 tuh hari2 aku hapdet..semangat katanya..heheh..siap ada peminat tanya lagi naper lama tak hapdet..so dash..posting nih aku tujukan khas buat ko..terharu gitew ko nak gak baca citer aku ekkk..lap u dashhhhh..hidup dajammmmmmmm..muahaha..

Okke khamis lepas aku pegi kl..bertolak dlm pukul 2.30 and sampai gombak pukul 5.30..laju tak aku bawak uols..sama je macam aku pegi kuala tganu minggu lepas..masa tuh byk keta..ni tak byk keta..pastukan ada gangguan lite2 dari sorang model nih..sket2 call..sket2 call.. nak jumpa katanya..ishhh..segan ler aku nak jumpa model sorang nih..aku nih dah le kertu..taraf makcik2 kampung sajork..pastu rendang tak berbuah lak..kan pengsan ko nyahhh..heheh..

Rockmama pun ada call nak jumpa sebab aku ada bagitau dia aku nak pegi kl..tapi aku sebenarnya pemalu uols..muahaha..betul ke aku pemalu nihhh..mcm statement artis2 yg aku baca dlm paper..ckp dia org pemalu ler..penyegan ler..hellooo..camner korang pemalu kalu bole nyanyi2 berlakon2 depan org..ehhh melalut lakkk..heheh..

So sori ye uols..tak koser taw nak jumpa org2 glemer nih..mak tak glemer kekdahnyer..muahaha..

Pastu kan uols kawan2 lama aku kat kl pun aku tak sempat nak jumpa taww..sbb nak kejar masa kekdahnyer..takpe ekk uols..nanti ai free sure ai pegi lagi kl tuh..dekat jer kannn..eh aku nih artis ke perasan sumer org nak jumpa nih..eh korang nak bergambo2 ngan aku ke..nak otograp takkk..hik..

Sebenarnya ada 2 benda yg berlaku masa aku kat kl..dua2 menda yg tak penah aku imagine akan berlaku kat aku..over gitew..

Satu tuh buat aku hepi bangetttttt..memang tak leh tido uols..tido pun sengih jerrrrrr..muahaha..

Satu lagi menda yg buat aku sakit hati, tensen, nak menyumpah pun ada..eeeeeee..kalu ingat memang sakit hatiii..so baik aku buat tak ingat..aku tak penah lagi kena macam tuh..hahhh..yg nih pun buat aku tak leh tido mlm tuh..seb baek sbb penat giler vavi so lelap jugak ler aku..so dua2 mlm ada jer menda yg menggangu tidur kuuuuu..

Aku pegi kl tuh sebab temankan kawan aku yg ada hal kat UM..aku beria2 bagitau kawan aku nih wajib pegi pavillion and the garden midvalley..blm penah pegi lagi kannn..org kampung ler katakannnnn..

Pastu ptg tuh smpai je kat kl kitorg cuma sempat makan and menapak kat sogo jap..pastu sogo dah nak tutup uols..tak sempat nak shopping2..cuma sempat beli 2 blouse je..koser..

Pastu pagi2 jumaat tuh pas breakfast kitorg dah bertolak pegi UM..ehh..lupa nak cakap..kitorg stay kat hotel dpn maju junction tuh..wpun dua2 ada abg kat kl tapi tak koser nak pegi umah dia org..nanti tak bebas nak pegi mana2..heheh..pastu nanti ada budak2 kecik nak mengekor lakk..

Teringat sekali tuh masa aku duk kl abang aku call aku dlm pukul 10pm..masa tuh aku takde kat umah..marah ler dia kat aku..kena sound sbb kuar mlm2..dia tak tau adik dia nih dah biasa balik umah lewat dari tuh lagi..heheh..

Berbalik pada topik di atas..lepas settle hal kawan aku tuh..dah tengah hari dah..so kitorg nak kejar masa and decided tak nak pegi klcc ke..pavillion ke..sbb tak sempat..so pegi jusco ajer..aku beli sandal primavera kat situ..murah sajork..ada sale..pastu kawan aku nak pegi carrefour wangsa maju sebab ada baju yg dia nak beli kat kedai luar tuh utk dinner dia..kat situ aku ada le beli brooch..dlm 5 brooch kot..pastu beli 2 lagi blouse kat kedai kat luar..heheh..

Pastu balik jer kitorg pegi singgah jalan TAR..menapak lagi..aku ada ler beli kain 4 pasang..pastu kitorg dah tak larat dah..tak sanggup..camner nih..kata nak pegi tempat2 grand..

Besok tuh kitorg pegi sogo lagi..aku sempat ler beli 2 blouse lagi sbb yg aku beli mlm tuh tak muat..muahaha..tak sempat try ler uols..so balik nanti aku kena ler sedekah blouse2 tuh kat saper2..seb baek murah..sale katakannn..pastu sempat beli perfume D&G..apa lagi ekk..takde ler kot..

So lepas tuh kitorg pun bertolak balik..dlm pukul 2pm..sampai pukul 5pm..kepenatan uols..

Yg geramnya besoknya aku pegi keja kena panggil ngan boss sebab sebenarnya opis aku ada dinner kat cherating jumaat mlm tuh..hasilnya aku kena buat surat tunjuk sebab pasal tak attend dinner..bolewww..seb baek bukan aku sajer yg tak pegi..ramai uols..dlm 20 org..mencikkkkkk tawww..boring ah aku ngan mak tiri tuh..susah taw kalu dpt boss pompuan nih..ada ke tak pegi dinner kena buat surat tunjuk sebab..dah ler kitorg sumer bayar duit dinner tuh..bukan tak bayar..hishhhhh..

Okke..tu aje citer aku psl shopping2 nih..yg pasti aku dah pokai nih uols..makkkk..camner nihhhhhh..ehhh lupa..hujung bulan nanti nak pegi lagi kl ngan family..my sis dah suruh aku simpan duit nak shopping2..katanya nak duk hotel kat putrajaya..camner tuhhh..maner nak korek duittt..heheh..

No comments: